UTMANING

OJJ, JAG HAR BLIVIT UTMANAD AV MIN MORMOR.
TYVÄRR STANNAR UTMANINGEN MED MEJ, JAG HAR INGA POLARE SOM BLOGGAR (TÖNTIGT).

1;  JAG VILL HELST SOVA HELA DAGEN (MEN MAMMA DRAR UPP MEJ :(

2. DET BÄSTA JAG VET ÄR ATT RETAS MED MIN LILLA SYSTER, SÅ FORT JAG SER HENNE, HEHE.

3. JAG ÄR DUKTIG PÅ ATT ÅKA ENHJULING

4. OM JAG FÅR BESTÄMMA MATEN ,SÅ SKULLE DET BLI PIZZA, KEBABTALLRIK VARJE DAG.

5. JAG HATAR ATT GÖRA LÄXOR. MAMMA FÅR TJATA PÅ MEJ I EN HALVTIMME, VARJE GÅNG (RÄTT ÅT HENNE).

6. VARFÖR MÅSTE MAN DUSCHA OCH TVÄTTA SEJ.  OOOH VAD JAG HATAR TVÅL.

7; NÄR MAMMA JOBBAR SÅ LETAR JAG UPP ALL GODIS SOM JAG PLÖJER IGENOM  OCH ÄTER UPP (MMM GÖTT)

8. ANNARS FÅR NI ALL FAKTA AV MEJ SOM MAMMA SKRIVER OM MEJ PÅ DEN HÄR BLOGGEN (GENANT TYCKER JAG NU)

JA  DET VAR DET, HÄR HAR NI MITT LIV, TREVLIG LÄSNING.

Kommentarer
Postat av: mor-mor

Typisk tonnåring tycker mor-mor.......

2007-09-07 @ 14:14:13
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Pippi

Jag har två tonåringar och känner igen dem i dina svar. Förstår att det är genant med berättelsen om din start i livet. Men det är en del av din historia, en del av det du är idag. Du föddes i v. 23 för 13 år sedan, det är unikt idag och det var ännu mera unikt för 13 år sedan. Du kan vara mkt stolt över din historia, inget att skämmas över (även om jag vet att du tycker det)

2007-09-07 @ 21:07:35
URL: http://fyran.pippibears.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0