VIKTIG INFO. :)

JAG KOMMER INTE ATT SKRIVA PÅ NÅGRA DAGAR I ROBERTS  BLOGG, JAG SKA SKANNA MERA BILDER SOM JAG SKA LÄGGA IN HÄR.
SKA GÖRA DET UNDER HELGEN.

JAG KAN BERÄTTA ATT BÅDE MORMOR, OCH FARMOR TILL ROBERT LÄSER HANS BLOGG SIDA, OCH DOM SÄGER ATT VI INTE BERÄTTADE ALLT SOM SKEDDE I BIVA.
MEN NU HAR DE MÖJLIGHET ATT GÖRA DET.

DET ÄR SOM EN TERAPI FÖR MEJ ATT GÅ IGENOM DEN TIDEN FÖR SNART 13 ÅR SEDAN.
OM NÅGON HALKAT IN PÅ DEN HÄR SIDAN OCH ´HAR VARIT MED OM SAMMA SITUATION FÅR GÄRNA KOMMENTERA DET.

NÄR ROBERT VAR LITEN KÄNNDE JAG INGEN, DET ÄR FÖRST NU SOM JAG HAR PRATAT MED 2 ST SOM HAR FÅTT BARN I CA VECKA 25.

VÄLKOMMEN ATT GE EN KOMMENTAR TILL VAD NI TYCKER OM DEN HÄR BLOGGEN???

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!
Tycker verkligen att det är intressant som jag har skrivit förut att läsa om allt detta som hände.
Jag fick inte se Robert förän han kom hem så jag har inte alls hängt med den första tiden. Var väl för liten att förstå vad detta innebar förstår jag. Jag var ju bara 9år. Nu inser man ju när man har ett eget barn som inte var helt frisk vid fördseln hur svårt och jobbigt det kan vara för en förälder.
Fortsätt att skriva. Det är jättebra bearbetning.
Krama Robban från moster Caroline.

2007-09-14 @ 09:00:32
URL: http://emilsliv,blogg.se
Postat av: mor-mor

jag läser bloggsidan varje dag. Tycker det är jättebra att du skriver, fortsätt med det. Krama Robban från mor-mor....

2007-09-14 @ 12:04:55
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Pippi

Ingen som begär att du måste uppdatera här varje dag. Ta det i din egen takt! Vissa dagar känns det bara jobbigt, även om det var länge sedan man var mitt uppe i allt. Jag har mina perioder då jag uppdaterar i Viktors blogg.
Gläder mig att du har kommit i kontakt med andra som varit med om detta. Viktigt att slippa känna sig ensam. Ingen kan förstå hur det var, inte ens om ngn försöker förstå.
Kram

2007-09-14 @ 13:05:18
URL: http://fyran.pippibears.se
Postat av: maria(ellens mamma)

jättebra blogg.Allt du skriver om känner jag ju igen som du redan vet.Det är mirakelbarn vi har fått,egentligen något vi ska vara superstolta över...det är konstigt att man glömt bort den hemska tid som var på sjukhuset,men det är nog tur det.jag vet att jag hatade alla lyckliga nyblivna mammaor med sina normalfödda bebisar,jag var så avundsjuk att de fick vara med om något som inte vi fick...kramar maria

2007-09-19 @ 11:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0