BLOD

image9
15 OKTOBER 1994   VIKT 622 GRAM


IDAG VAR DE TVUGNA ATT GE ROBERT BLOD, LÄKAREN SA ATT DET KOMMER DE ATT FÅ GÖRA FLERA GÅNGER.
ROBERT ÄR FÖR LITEN FÖR ATT KUNNA PRODUCERA EGET BLOD ÄNNU.MAN BLIR FUNDERSAM NÄR NÅGONS ANNANS BLOD SKA IN I ROBERTS KROPP,MEN DET ÄR JU TESTAT.

DE HÄMTADE BLOD FRÅN BLODBANKEN.

 16 OKTOBER 1994   VIKT 622 GRAM

LITE GLÄDJE, I HOPPLÖSHETEN, JAG FICK HA ROBERT PÅ MITT BRÖST I EN HEL TIMMA.
HAN VAR SÅ LITEN ATT HAN KÄNDES INTE, NÄR HAN RÖRDE PÅ SEJ.
DET BLEV MERA VERKLIGHET FÖR MEJ NU, ÄN ATT STÅ BREDVID EN KUVÖS OCH TITTA IN.
I BÖRJAN VÅGADE MAN INTE TA IN HANDEN IN I KUVÖSEN, VAR RÄDD ATT MAN SKULLE SKADA HONOM.
MEN SKÖTERSKORNA UPPMUNTRADE MEJ TILL ATT GÖRA DET.
JAG FICK LÄRA MEJ ATT TVÄTTA HONOM NÄR HAN KISSADE OCH BAJSADE.


Kommentarer
Postat av: mor-mor

ja detta är en tid då man gick i ovishet. Tyckte så synd om er, för jag visste ju hur mycket ni ville ha barn. Men Robert visade sej vara en viljestark liten kille och klarade detta'

2007-09-05 @ 21:18:47
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: marie

tjena robban din mamma vill utmana dej.kika in om du vågar.

2007-09-06 @ 08:37:58
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Pippi

DEt är som att se min son ligga där... Jag har blivit inspirerad att göra en egen blogg om min sons första tid i livet. Har tyvärr inte hittat mina dagboksantecknar för första och ev även andra månaden... Men letar jag ännu mera kanske dem kommer fram *hoppas*.
Kram

2007-09-06 @ 23:53:36
Postat av: mor-mor

Utmanar dej Robert. Kika in till mej.....
Kram.

2007-09-07 @ 12:09:43
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0