sorgliga erfarenheter

jag kan berätta vad man fick uppleva under tiden på biva.
det kan vara att en familj fick tvillingar, men den ena tvillingen dog,en familj som fick en bebis som hade fått hjärnblödning.

en annan gång kom jag ihåg att de ropade till personalen i biva  på snabbtelefonen
att göra i ordning en kuvös, efter nån timme så hörde man i snabbtelefonen,
att det inte gick, då var det en familj som födde en liten bebis som dog.

en annan familj som var religös och vägrade sitt lilla barn att få blod, på
grund av sin religion, fast läkarna vädjade, för det handlade om nån vecka tills barnet kunde producera
eget blod, som tur var så gick det bra.

sedan den mest tragiska, var att en mamma dog, så att pappan blev ensam
med sin prematurbarn.

så ni kan förstå att i sin sorg, så fick man se andras sorger.

image24

Kommentarer
Postat av: mor-mor

Herregud så tragiska händelser....Det kan inte ha varit lätt när man är mitt i alltihopa själv...Är så glad att allt gick bra ialla fall för Robert...Kram från mor-mor...

2007-11-06 @ 09:52:55
URL: http://ganilla.blogg.se
Postat av: Caroline

Sådant fick vi också se när Emil föddes och vi hamnade i Uppsala med honom. Både sorg och glädje mötte oss och jag kan säga att det var jobbigt både och när man satt i en jobbig situation.
Robert och Emil är båda riktiga kämpare i olika situationer. Kram på er.

2007-11-06 @ 13:04:38
URL: http://emilsliv,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0